A márkánál most minden a mini körül forog, és ezt is szeretnék visszaadni az ünnepi reklámukban, ami azonban ettől elvesztette a különleges jellegét.
Az Apple ma megosztotta a minden évben esedékes ünnepi hirdetését a YouTube-on “A mini varázsa” címmel, ami arra megy ki, hogy minden egy kicsit sokkal jobb zenével.
A hirdetés idei kiadásában Tierra Whack rapper borongós hangulatban érkezik haza a lakásába, ám kedélye gyorsan javul, miután a HomePod mini színes, miniatűr változatot készít belőle, aki felvidítja. Mondjuk az én fülemnek elhangzottak olyan szavak, amik szerintem abszolút nem férnek bele egy karácsonyi reklámba („Momma ain’t raise no sucker”). Ráadásul nem tudom azon túltenni magam, hogy azt a nagy sálat húzza a koszos földön, aztán hazamegy benne.
“Fordítsd meg az ünnepeket a HomePod mini segítségével. Egy kis öröm még soha nem hangzott ekkorának.” – olvasható a spot alatti szövegben. Az eredeti HomePod és az AirPods Pro is megjelenik röviden a hirdetésben.
Ez amúgy egy nem rossz reklám, tökéletes lenne kizárólag a HomePod mini népszerűsítésére, de mint ünnepi kiadás, nem állja meg a helyét. Főleg a 2019-es után, amit most újranéztem és lehet csak a home office és social distancing miatt már alacsony az ingerküszöböm, de rendesen el kellett szaladnom egy zsepiért a végén.
Nektek bejön az új reklám is? Idén úgysem lesz semminek ünnepi hangulata és belefér?
Forrás: AppleInsider
Borító: MacRumors