Ha te sem tudsz most megnyitni egy appot iPhone-odon vagy iPadeden egy fura hibaüzenet miatt, ne ess kétségbe, a hiba nem a te készülékedben van.
Egyre több felhasználó jelenti a nemzetközi fórumokon és a hazai Facebook csoportokban egyaránt, hogy több app megnyitásakor is egy hibaüzenet jelenik meg, miszerint az app nem oszt meg a továbbiakban adatokat veled, és újra meg kell vásárold. (Mi nem tudtuk előhozni saját készülékünkön, ezért csak angol nyelvű hibaüzenetet találtunk. Ha van magyar nyelvű screenshotod, kérjük oszd meg velünk a hozzászólások között!)
Egyelőre nem tudni, hogy pontosan mi is okozza a problémát, de úgy tűnik, hogy nem az eheti iOS frissítés eredménye, mert iOS 13.4.1 és iOS 13.5 alatt is jelentkezik.
Hogyan oldhatom meg a problémát?
Ha ez a bug nálad is előfordul, először próbáld meg törölni, majd újra letölteni az appot. Ez az eddigi visszajelzések alapján segíteni szokott. Ha így sem lett jó, vagy nem szeretnél ezzel szórakozni, akkor csak a türelem maradt. Reméljük, az Apple mielőbb kihoz legalább egy azonnali frissítést, amiről természetesen egyből beszámolunk.
Te találkoztál ilyen esettel a készülékeden? Megoldotta az újratelepítés?