IThon.hu | Techben otthon vagyunk!

A tökéletes Mac Pro kiegészítő: bőr billentyűzettartó kétszázezerért

Kézműves életérzést kínál a legdrágább Apple termékre helyezhető bőr billentyűzet és egértartó. A San Franciscó-i tokkészítő vállalat rájött, hogyan tanulhat a legjobbaktól!

Tudod miért kerül 160 ezer forintos felárba a Mac Pro konfigurálásakor a négy kerék a lábak helyett? Nem arról van szó, hogy azokat az íveket a NASA által begyűjtött marslakók bőrén csiszolják bébipopsi finomságúra brazil playmate-ek combján évezredes jégbörtönükből kiolvasztott viking harcosok. Igazából némi esztétikán és vélhetően tartós munkabíráson kívül semmilyen különlegesség nincs bennük.

Forrás: iMore

Az Apple részéről azért volt ez zseniális húzás, mert a felháborodott YouTuberek, rajongók és újságírók élből cikkeztek nagy felháborodásukban az akkor még 280 ezer forintért (ma már mindössze 160 ezres felárért) rendelhető kerekekről. Idén tavasszal még az Origo és a 24.hu is írt egy olyan kiegészítőről, ami gyakorlatilag az Apple ökoszisztémával semmilyen szereppel nem bír. Ezért az Apple vélhetően sok százmilliós bázist ért el úgy, hogy a túlárazása nem bántotta a vásárlóit, mert:

  1. A Mac Pro vásárlók zöme egy fix munkaállomást vesz, felesleges a gurulás képessége, inkább hibalehetőség, ha a kerekek kioldanának;
  2. Azok számára, akiknek ennyire speciális igényeik vannak egy sokmilliós gép konfigurálásánál, nem ez lesz az a tétel, ami kilóg majd a sorból.

A negatív reklám is reklám, és ezt az Apple tudja a legjobban. Talán még nyertek is azzal, hogy az olyan sznobok is rákívántak a vásárlásra, akiknek amúgy semmi szüksége nem lenne egy ilyen erőgépre, de a néputálat után már “csakazértis”, “mert megtehetem” felkiáltással rendeltek egyet. És itt jutunk el történetünk hőséhez.

Forrás: WaterField Designs

A Waterfield ugyanis a piacra dobott egy igazán különleges Mac Pro kiegészítőt: egy teljes bőrből (angolul full grain, nem összekeverendő a legalsóbb minőséget képviselő valódi bőrrel) készült nyerget, amit rádobhatsz a sokmilliós gépszekérre, és így az oldalába pakolhatsz egy sor kiegészítőt: Magic Mouse-t, Magic Keyboardot, fejlhallgatót, kábeleket vagy ami épp kezedbe kerül.

Úgy magad előtt van, hogy egy 2,5 és 10 millió forint között vásárolt gép munkaállomásánál nincs állandó helye ezeknek, ugye? Vagy hogy pont le akarod takarni az amúgy gyönyörű designt? Vagy jól szigetelő bőrrel akarod lefojtani a fémet, hogy ott ne tudjon hőt elvezetni, miközben ezerrel megy a render. Hihető sztorik.

Forrás: WaterField Designs

Fontos, hogy ne tévesszen meg a mindössze 399 dolláros árcímke! Ha Magyarországra szeretnéd megrendelni a webshopon, akkor szállítással és adókkal együtt 683 USD-t kell érte kicsengetned, ami mai árfolyamon 207 ezer magyar forintnak felel meg. Szóval árban passzol is a kerekekhez.

Talán nem az év üzlete. Talán egyetlen olyan excentrikus őrültet sem találnak majd, aki hajlandó lesz kicsengetni érte az összeget. A célját azonban akkor is elérte: egy Budapesten ülő srác is megtudta, hogy létezik San Franciscóban egy cég, ami tök jó bőrcuccokat árul. Van itt teljesen korrekt áron minőséginek tűnő iPhone, iPad, MacBook tok, hátizsákok, pénztárcák, kiegészítők kifogyhatatlan tárházának tűnik az oldal. Ehhez pedig nem kellett más, mint egy polgárpukkasztó termék feltöltése. Tanulni csak a legjobbaktól, gerilla marketinget is!

Forrás: WaterField DesignsForrás: WaterField DesignsForrás: WaterField DesignsForrás: WaterField DesignsForrás: WaterField DesignsForrás: WaterField DesignsForrás: WaterField DesignsForrás: WaterField DesignsForrás: WaterField Designs

Neked milyen példák jutnak eszedbe olyan termékekről, amik célja nem a közvetlen profit, sokkal inkább a brand nem megszokott promotálása volt?

Borítókép: WaterField Designs

Kapcsolódó cikkeink

Csak Siri!

Anikó

Idén már ne is számítsunk az új MacBook Prókra?

Anikó

Még jobban elmosódhat a határ az iPadek és MacBookok közt

Anikó