Mióta már a LinkedIn és a Twitter is bevezette a sztorik funkciót, már lassan nincs alkalmazás, ahol ne azt néznénk, hogy mások mit csinálnak.
2013-ban a Snapchat volt az első platform, ami bevezette a sztorikat. Akkor még én is lelkes használója voltam az alkalmazásnak, és emlékeszem, hogy jó ötletnek tartottam ugyan, de nem gondoltam, hogy így el fog terjedni.
2016-ban az Instagram is elkészítette a saját verzióját a történetekre, és a főoldalra helyezte őket. Ezután nem kellett sok, hogy egyre több helyen, köztük Facebookon is találkozzunk a sztori funkcióval. A LinkedIn és a Twitter is nemrég vezette be a saját sztorijait, ahol a felhasználói szöveget küldhetnek, válaszolhatnak tweetekre, fotókra vagy videókra, és különböző háttéreket használhatnak.
A Spotify streaming zenei szolgáltatás sem akar kimaradni a buliból. Az “Internetainerpreneur: TmarTn” tweetje szerint a Spotify által gondozott éves Christmas Hits lejátszási lista keresésekor a lejátszási lista profilképén megjelenik egy utalás, arra, hogy meg lehet tekinteni a zenéhez kapcsolódó sztorit. A felhasználói felület hasonló a többi alkalmazás által használthoz.
Az új funkció egyébként már el is érhető. Csak meg kell érintenünk a „Christmas Hits” album borítóját és az oldal profilképéről kiugorva megjelenik egy ablak. Többek között Kelly Clarkson, Meghan Trainor és és Jennifer Lopez is megjelenik, hogy elmondja a karácsonyi üzenetét.
Mivel a Spotify nem egy üzenetküldő alkalmazás, valószínűleg az alkalmazásban szereplő történetek a zeneipar számára lesznek érdekesek, hogy tartsák a kapcsolatot a rajongóikkal.
Nálatok is működik? Hogy tetszik?
Forrás és borító: PhoneArena