Akik szeretik a nosztalgikus elemeket, imádni fogják a kisfilmet.
Azt a legelvetemültebb Android fanoknak is el kell ismerniük, hogy az Apple marketing és PR osztálya messze ver mindegyik gyártót, ha brand image kampányokról kell beszélnünk. Lehet, hogy a Samsung Twittere viccesebb, vagy mások jobban reagálnak az újításokra, de az Apple nagyon ért a termékek ízléses, vágykeltő megjelenítéséhez. No meg a PR dumájuk is csodálatos, gondoljunk arra, hogy adták elő a Hi Speed Keynote-on, hogy nincs se töltőfej, se füles.
Az Apple új hirdetést töltött fel az iPad Air 4-hez a YouTube-ra, bemutatván a tablet legjobb tulajdonságait, ami mondjuk nyilván nem specifikációkat vonultatott fel, hanem az egyszerű kezelhetőséget, dizájnt és a könnyűséget.
Az egy percig tartó videóban egy lépcsőjáró rugó ugrál egyik táblagépről a másikra, érzékeltetve a gépek tökéletes rugalmasságát, és a gyönyörű színvilágot, amit felvonultat.
A hirdetés a frissített iPad Air elérhető színeinek bemutatására szolgál, valamint megmutatja, hogy kompatibilis mind a második generációs Apple ceruzával, mind az Apple Magic Keyboard billentyűzettel.
Az új iPad Airt az Apple szeptemberi eseményén jelentették be, és ez volt az első eszköz, amely az A14 Bionic chipet tartalmazta. A bekapcsológombba helyezett, újonnan felújított Touch ID rendszerrel is büszkélkedhet, amely lehetővé teszi a felső kategóriás iPad Próhoz hasonló széltől-szélig megjelenítést.
Nektek hogy tetszenek az Apple reklámjai?
Forrás: AppleInsider
Borító: LaptopMag