Ráadásul praktikus új funkciókat is tartogat, amelyek minden eddiginél jobban megkönnyítik az Office-fájlokkal való együttműködést a Gmailben.
A Google irodai programcsomagja egy ideje képes együttműködni a Microsoft Office fájljaival, de a vállalat még jobb élményt szeretne nyújtani a felhasználóinak. A múlt hónapban elkezdte hozzáférhetővé tenni a szerkesztést a Drive-ban tárolt Office-fájlok számára, és most új funkciókat jelentett be, amelyek még nagyobb szinergiát teremtenek a Gmail, a Drive és az Office fájlok között.
Annak érdekében, hogy megkönnyítse a Gmailen keresztül elküldött Microsoft Office fájlok szerkesztését, a Google egy gyorsparancsot ad a Gmailhez, amely sokkal gyorsabbá teszi a szerkesztő felületre való ugrást és a módosítások elvégzését. A Gmailben található Office-fájlok új szerkesztési ikont kapnak, amit ha megnyomunk, megnyitja őket a Dokumentumokban, a Táblázatokban vagy a Diákban.
Az új parancsikon mellett a Google emlékeztetni fog arra, hogy mikor érkezett fájl egy e-mailhez. Miután befejeztük a dokumentumunk módosítását, új opciókkal válaszolhatunk az eredeti e-mailre a frissített fájllal, vagy új e-mailt írhatunk a csatolt fájllal.
Az új Office-szerkesztési funkciók mától indulnak, de egy-két hétbe is telhet, mire megjelenik majd mindenkinél. A Google szerint először a Workspace Business Starter, a Business Standard, a Business Plus, az Enterprise Standard és az Enterprise Plus kapja meg a frissítést, valamint a G Suite Basic, az Business, az Education, az Enterprise for Education és a Nonprofit szervezetek ügyfelei is az első körben lesznek. Remélhetőleg az újítás hamarosan eljut a mindennapi Google-fiókokhoz is.
Ti melyik e-mail fiókot használjátok?
Forrás és borító: AndroidPolice