IThon.hu | Techben otthon vagyunk!

A Facebook új módot talált arra, hogy tönkretegye az üzenőfalad

Zuckerbergék még jobban az arcunkba szeretnék nyomni azt a rengeteg hülyeséget, ami bizonyos csoportokban megy.

A Facebook tartott egy megbeszélést, ami után úgy döntött, hogy kicsit átrendezi az emberek üzenőfalát, amit egyébként éppen próbál mindenki megszokni az új külső miatt. Az Online Communities Summit után úgy gondolta a Facebook, hogy a csoportokra és a benne találhatók tartalmakra nagyobb hangsúlyt kell fektetni.

A Facebook új admin eszközökkel is segíteni szeretné a csoportok karbantartását és a biztonsági intézkedésekkel készül a béke megőrzése érdekében. Olyan újdonságok is lesznek benne, mint a csoport közös chat, a kérdések és válaszok szekció és a súgó.

Egyszerűbb navigáció az adminoknak – Forrás: Facebook

A legnagyobb változás azonban sok ember számára nagyon frusztráló lehet, ugyanis a következő hónapokban a Facebook szépen lassan szeretne arra átállni, hogy előnyben részesítse a csoportokban megosztott tartalmakat, amennyiben azok publikus csoportokhoz tartoznak. A Facebook szerint erre azért van szükség, hogy segítse a felhasználókat még több érdekes tartalomhoz jutni, de lehet csak a magyarokra jellemző, hogy én akármilyen csoport posztjait nézem, mindig csak felmegy bennem a pumpa.

Elkezdődik a Kérdések és Válaszok szekció is – Forrás: Facebook

A csoportok úgy fognak megjelenni a feedben, mintha posztok lennének, és az alapján fogja dobálni őket a gépezet, ami a begyűjtött adatok alapján az érdeklődési körünk. Éljen! Tehát a politikailag beszűkült látókörű 70-es IQ-val rendelkező emberek még tovább fertőzhetik az internetet a hülyeségeikkel.

A Facebook a következő hónapokban kezdi el a tesztüzemmódot, amihez az csoportok adminjai csatlakozhatnak, hogy előre lássák az új eszközöket. Mi viszont nagyon nem értünk egyet ezzel az újítással.

Számodra érdekes lehet, ha egyre több random publikus csoport posztjait és külön chatszobájáit látod?

Forrás: 9to5Mac
Borító: Facebook

Kapcsolódó cikkeink

Többfrontossá válik az Apple és Meta közti háború

Anikó

Már több mint 10 milliárd dollárba került a social cégek számára az Apple adatvédelmi törekvése

Anikó

A névváltozással együtt kiszivárgott a Facebook okosórájának designja is

Anikó