Az iPhone 12 mini készülékét szeretné népszerűbbé tenni az Apple azzal, hogy TikTok kihívást csinált belőle.
Az Apple TikTok-fiókja egy ideje már téli álmot aludt, viszont akármennyire is nem szeretjük, egyre kihagyhatatlanabb platform, ha fiataloknak szeretnék reklámozni.
A gyártó ezért népszerű influenszereket toborzott a platformra, hogy az iPhone 12 minit népszerűsítse. Az Apple áprilisban létrehozta a hitelesített fiókját, de valószínűleg eddig gondolkodtak azon, hogy vajon milyen reklám állna jól nekik a sok hülyéskedés között.
Az Apple négy videoklipet tett közzé olyan TikTok „celebek” közreműködésével, mint Jessica Wang, Kevin B Parry, Zach King és Julian Bass. Mindegyik videóban az influenszerek szerepelnek és különféle tárgyakat zsugorítanak kompaktabbra, például a dzsekiket és a muffinokat is. Végül persze előkerül egy iPhone 12 is, amiből szempillantás alatt 12 mini lesz.
Úgy tűnik, hogy a kampány növelte az Apple követőbázisát a platformon, mivel a cégnek jelenleg már mintegy 378 000 követője és 350 000 ezer kedvelése van.
A TikTokot a leköszönő Trump-adminisztráció az év elején megpróbálta betiltani. Novemberben a Kereskedelmi Minisztérium felfüggesztette a tilalmat a jogi fejlemények függvényében. Januárban egy új kormány érkezik a Fehér Házba, nem világos, hogy mi lesz a tiltási rendelettel, bár valószínű, hogy megszüntetik.
Nekem kétes érzéseim vannak a reklámkampánnyal, kicsit gagyinak találom, nektek tetszik?
Forrás és borító: AppleInsider