Az Apple várhatóan valamikor 2022-ben dobja piacra népszerű AirPods Pro fülhallgatójának következő verzióját, legalábbis Ming-Chi Kuo szerint.
Összhangban a közelmúltbeli pletykákkal, egy befektetőknek szóló jegyzetében Kuo 2022-re jósolja egy úgynevezett „AirPods Pro 2” bevezetését.
Az elemző az AirPods-értékesítési előrejelzését 70-75 millió darabra módosítja, mivel a termék iránt a vártnál alacsonyabb keresletet tapasztaltak 2021 második negyedévében. Az Apple továbbra is uralja a vezeték nélküli fejhallgatók piacát, de a versenytársak egyre inkább faragnak ebből az előnyből.
A jövőre nézve Kuo úgy véli, hogy az AirPods platform versenyelőnye abban rejlik, hogy képes növekedni az ökoszisztéma olyan fejlesztései révén, mint a Siri, vagy új innovatív AirPods élmények, például az egészségmegfigyelés révén. Az Apple a pletykák szerint fejlettebb mozgásérzékelőket fog beépíteni a csúcsmodell audio viselhető eszközébe, és a vállalat egy nap tovább léphet a biometrikus technológiával.
Kuo a továbbiakban azt mondja, hogy az Apple kettős márkastratégiája egyre fontosabb lesz, ahogyan az Android-felhasználók táborát is igyekeznek megcélozni.
Az AirPods magasabb árú, az Apple készülékek felhasználóit célozza meg, és célja, hogy innovációt és az ökoszisztéma élményét nyújtsa a hozzáadott érték növelése érdekében. A Beats alacsonyabb árú, az Apple és a nem Apple-készülékek felhasználóit célozza meg, növeli az értékesítési volument és a piaci részesedést.
A legújabb Beats készülék, a nemrég megjelent Beats Studio Buds az Apple saját H1 processzora helyett egy 22 nm-es MediaTek chipet használ. Ez néhány előnnyel jár, többek között rövidebb fejlesztési határidőkkel, alacsonyabb költségekkel és az AirPods-tól való megkülönböztetéssel.
Ha a Beats Studio Buds jól teljesít, akkor az Apple a jövőbeni Beats termékeknél a saját chipjei helyett nagyobb mértékben támaszkodhat a MediaTek megoldásaira – véli Kuo.