IThon.hu | Techben otthon vagyunk!

Lerövidült az Apple TV+ ingyenes próbaideje, a Disney+ pedig nem csökkent árat

Az utóbbi időben a streamingszolgáltatások óriási robbanásának lehettünk tanúi, mivel nemcsak a nagy hollywoodi stúdiók, hanem az olyan cégek is, mint az Apple, úgy döntöttek, hogy saját platformokba fektetnek be a filmek és tévéműsorok számára. Ez néhány platformot, például az HBO Maxot arra késztetett, hogy olcsóbb, reklámokkal támogatott terveket hozzon létre, de úgy tűnik, ez nem része a Disney+ terveinek.

Bob Chapek, a Disney vezérigazgatója a Credit Suisse 23. éves kommunikációs konferenciáján kedden azt mondta, hogy a vállalat egyáltalán nem dolgozik a Disney+ előfizetés olcsóbb alternatíváin.

Chapek nem tagadta annak lehetőségét, hogy a hosszú távú jövőben lesz egy olcsóbb, reklámokkal támogatott csomag, de biztosította, hogy a vállalat elégedett a jelenlegi modelljeikkel, és hogy nincsenek folyamatban lévő tervek egy olcsóbb előfizetési csomagra. Érdekes módon még a Hulu – amely a Disney tulajdonában van – is rendelkezik már reklámokra épülő előfizetési tervvel.

Mindig újraértékeljük, hogy miként lépünk piacra világszerte, de most nincsenek ilyen terveink. Elégedettek vagyunk a mostani modelljeinkkel. Nem korlátozzuk magunkat, és nem mondunk nemet semmire. De jelenleg nincsenek ilyen jellegű terveink.
Bob Chapek, a Disney vezérigazgatója

A Disney úgy véli, hogy a jelenlegi Disney+ csomagok árai már most is meggyőzőek, az Egyesült Államokban havi 7,99 dollárról indulnak. Az HBO Max például 14,99 dollárba kerül havonta a normál csomagban, de az ár 9,99 dollárra csökken, ha az ügyfél nem bánja, hogy reklámokat lát a platform használata közben.

Az Apple ugyanakkor csökkenti az új ügyfeleknek adott ingyenes próbaidőszakot a streaming szolgáltatásában. A jövő hónaptól kezdve azok, akik új iPhone-t, iPadet, Macet vagy Apple TV-t vásárolnak, csak három hónapos ingyenes előfizetést kapnak az Apple TV+-ra. Az információ a tegnapi nap folyamán került fel az Apple weboldalára.

Forrás: Apple

Az Apple TV+ 2019-es bevezetésekor a vállalat elárulta, hogy aki szeptembertől új Apple-eszközt vásárol, az egyéves előfizetést kap ingyenesen, de úgy tűnik, a vállalat úgy döntött, hogy újragondolja az ajánlatot, mivel az Apple TV+ katalógusa azóta jelentősen bővült.

Forrás: The Verge

Kapcsolódó cikkeink

Az Apple bemutatta a 14- és 16”-es MacBook Prót

Anikó

M1 Pro és M1 Max – kettővel nő a tét

Anikó

Az új AirPods már majdnem Pro, de az ára is…

Anikó