Google lecserélte ikonikus borítékos Gmail logóját egy olyan új M betűre, ami sokkal jobban passzol a többi Google termék megjelenéséhez.
Az új Gmail logó most egy olyabb M, mely a Google alap kék, piros, sárga és zöld márkaszíneiből készül. Szorosabban illeszkedik a Google, a Google Maps, a Google Fotók, a Chrome és még sok más Google-termék hasonló logóihoz. A boríték már a múlté.
A Fast Company jelentése szerint a Google fontolóra vette az M teljes eldobását vagy a Gmail piros színének teljes eltávolítását, de a felhasználói felmérésekben részt vevő emberek nem voltak elégedettek a változásokkal.
A tanulmányok segítettek a Google-nek felismerni, hogy a Gmail logó boríték része nem volt über fontos tervezési design, lehetővé téve a csapat számára, hogy kísérletezzen az M megtartásával és a Google hagyományos színpalettájának hozzáadásával.
Az új Gmail logó továbbra is túlnyomórészt pirosnak tűnik, egy kis sárga és zöld és kék hozzáadásával jött létre az M íve. Ha a Google többi logója mellé tesszük, akkor szépen beleolvad a koncepcióba. A Google a Naptár, a Dokumentumok, a Meet és a Táblázatok logóit is átalakította, hogy megfeleljenek az új Gmail logó színvilágának.
Az új logók a G Suite szélesebb körű átalakításának részét képezik, amelyet most a Google Workspace-re alakítottak át. A Google megkísérli a Gmail, a Chat és a Docs központi egyesítését, hogy felvehesse a versenyt a Microsoft Office integrált megoldásaival, különösen az Outlook e-mail szolgáltatásával.
Forrás: The Fast Company
Borítókép: Google