A koreai gyártó nagyon hisz abban, hogy az összehajtható telefonoké a jövő, ezt pedig állításuk szerint a vásárlói vélemények is alátámasztják.
A Samsung már hetekkel ezelőtt bejelentette, hogy idén nem lesz új Note, és ezt néhányan azzal magyarázták, hogy a gyártó a Fold szériával szeretné leváltani az egyik legnagyobb sikertermékét. A háttérben valójában minden bizonnyal a félvezető hiány okozta állapotok állnak, de az azért egyértelműen látszik, hogy Samsungék minden erejükkel azon vannak, hogy az összehajtható készülékeiket promózzák.
Ezt a célt szolgálja az a bejegyzés is, amit nemrég tettek közzé a saját felületükön. Eszerint különböző, felhasználói elégedettséget vizsgáló kérdőívek alapján leszűrhető, hogy 10-ből 9 összecsukható készüléket használó ember nem váltana vissza a klsszikus okostelefon használatára.
A Samsung a dolog miértjére is megtalálta a választ: a Galaxy Z Fold 2 birtokosai imádják, hogy tablet méretű kijelzőjük van. Elmondásuk szerint ez volt az első számú motivációjuk, hogy megvásárolják a készüléket. A Galaxy Z Flip használóinak nagyon tetszik a sima, egyszerű, ámde divatos és elegáns kialakítás és az, hogy egy teljes értékű okostelefont kaptak, amelyet kisebbre tudnak hajtogatni. Az ikonikus dizájn és a kompakt kialakítás volt a két legfőbb, vásárlásra ösztönző tényező – vonták le a következtetéseket Dél-Koreában.
A fenti okfejtés teljesen helytálló lehet, az viszont már kicsit elgondolkodtató, hogy a Samsung szerint a Galaxy Z Fold vásárlóinak a 96%-a maradéktalanul elégedett az új telefonjával, és 10-ből 9 vásárló fejében meg sem fordulna a gondolat, hogy a következő eszköze ne egy összecsukható modell legyen. Készen állnak árra, hogy 1-2 évente szemtelenül sok pénzt áldozzanak a legújabb modellre, mert annyival többet nyújt egy átlagos okostelefonnál. A felmérés arra is kitér egyébként, hogy az USA-ban minden második ember fejében megfordult már a gondolat, hogy összecsukható okostelefont vásároljon.
Félreértés ne essék, az összecsukható telefonokban valóban van potenciál, de egyelőre renegeteg gyermekbetegséget is magukban hordoznak, lévén, hogy viszonylag rövid ideje vannak a piacon. A Huawei nemrég megmutatta, hogy lehet fejlődni ezen a területen és abszolút van jövője a kategóriának, ennek ellenére a Samsung mostani megnyilvánulása enyhén utopisztikusnak tűnik.
Forrás: 9to5google