Nem ez az első alkalom, hogy rivális cégek vezetői vagy márkák arcai buknak le azzal, hogy nem a saját vállalatuk által gyártott vagy általuk reklámozott készüléket használják a mindennapi életben.
Most éppen a Xiaomi CEO-ja és társalapítója Lei Junt kapták iPhone használaton, ahelyett, hogy a vállalat egyik okostelefonjáról posztolt volna a Weibón.
A korábbi posztban a cég vezetője egy sor könyvet ajánlott követőinek, de ezzel végül sokkal jobb reklámot csinált az Apple-nek.
Persze a poszt nem maradt fent sokáig. Hiába törölte le az egészet és rakta ki újra egy Xiaomi Mi 10 Prót használval, mint tudjuk, az internet nem felejt. A GizChina oldalán azonnal meg is jelentek a screenshotok.
És persze hamarost jött a magyarázat is Pan Jiutangtól, a Xiaomi egyik partnerétől: Lei csak a versenytárs készülékét tesztelte, amikor kitette a poszotot közösségi oldalára.
Azt mindenki döntse el magának, hogy javított-e a kommentár az dolgon vagy sem. Az biztos, ha Tim Cook posztolgatna Samsungról, sokkal nagyobb port kavarna és még hónapokkal később is mémek születnének az ügyről.
A Xiaomi vezetője egyébként nagy Apple-fan, így azon sem kell elcsodálkozni, ha iPhone-ról posztol. A Xiaomi már egy sor iPhone-ra hajazó terméket is kiadott. Sőt, többször lépett már úgy a színpadra a vállalat eseményein, hogy az öltözéke kifejezetten hasonlított Steve Jobséra. Ráadásul a Jun akkor kapott rá a tech dolgokra, amikor egy könyvben olvasott Jobs és Gates rivalizálásáról.
Forrás: Cult of Mac
Borítókép: Phone Arena