Különválnak az anyamárka és a fiatalokat célzó Honor útjai.
A Huawei bejelentette, hogy már a küszöbön állnak a Honor almárka értékesítéséről folyó tárgyalások. Az amerikai korlátozások szigorúan korlátozzák a Huawei távközlési fogyasztói és kereskedelmi operációit, ezért a vállalatnak másodlagos okostelefon márkája: a Honor eladásához kellett folyamodnia.
A koronavírus mindenkire nehéz hatással van és a fogyasztói vállalkozások óriási nyomás alatt vannak, így a Huawei Investment Holding Co., Ltd. úgy döntött, hogy eladja a Honor teljes üzleti portfóliát. A Honor felvásárlója a Shenzhen Zhixin New Information Technology Co., Ltd. A megállapodás kimondja, hogy az akvizíció védi a fogyasztók, csatornák, beszállítók, partnerek és alkalmazottak érdekeit. A tulajdonosi változások nem befolyásolhatják a Honor fejlődésének irányát, és a Honor felső vezetése is a fedélzeten marad.
A vásárló társaságot egy konzorcium (befektető partnerek és vállalkozások csoportja) hozta létre, ami több mint 30 ügynökből és forgalmazóból áll. Az vezetés felügyeli az erőforrásokat, a márkaépítést, a gyártást, a terjesztést, a szolgáltatásokat, a műveleteket és a végrehajtási döntéseket. A Huawei többé nem lesz részvényes a Honorban, és nem lesz többé a társaság ügyvezető testületének része.
A Trump-kormányzás alatt az Egyesült Államok azzal vádolta a távközlési vállalatot, hogy az fenyegetést jelent a nemzetbiztonságra, és megtiltotta az amerikai cégeknek, hogy üzleti tevékenységet folytassanak a Huaweijel. Ez akadályozta mind a Huaweit, mind a Honort abban, hogy bármilyen amerikai alkatrészt használjon. A Google visszavonta a Huawei és a Honor licencét az alkalmazáscsomagjának használatára, ami súlyosan érintette a Huawei és a Honor értékesítését a nyugati piacokon.
Te használtál valaha Honor telefont?
Forrás: GSMArena
Borító: TechToday