A Facebook egy sor olyan változtatás tesztelését tervezi az Instagramon, amelyek a közösségi médiaplatformot sokkal inkább a TikTokhoz hasonlóvá tehetik, és a hangsúlyt az ajánlott videotartalmakra helyezik.
Konkrétan a vállalat azt tervezi, hogy a felhasználó elsődleges hírfolyamában teljes képernyős, ajánlott videókat kezd el mutatni – mondta Adam Mosseri, a Facebook Instagram-vezetője szerdán egy Twitter-videóban.
Changes are coming to video on Instagram 📺
— Adam Mosseri 😷 (@mosseri) June 30, 2021
At Instagram we’re always trying to build new features that help you get the most out of your experience. Right now we’re focused on four key areas: Creators, Video, Shopping and Messaging. pic.twitter.com/ezFp4hfDpf
Kísérletezni fogunk azzal is, hogy hogyan karoljuk fel szélesebb körben a teljes képernyős, magával ragadó, szórakoztató, mobilos videókat. Az elkövetkező hónapokban számos dolgot fogunk csinálni, illetve kísérletezni ezen a téren.
Amellett, hogy az Instagram általánosságban több teljes képernyős videótartalmat fog mutatni, olyan videókat is elkezd majd mutatni, amelyeket a felhasználóknak ajánl – beleértve azokat a klipeket is, amelyeket a felhasználó nem követ. Mosseri szerint a változások az elkövetkező hónapokban kerülnek bevezetésre.
Az emberek az Instagramon keresik a szórakozást, kemény a verseny, és több a tennivaló. Ezt el kell fogadnunk, és ez változásokat jelent.
A változásokkal az Instagram a tartalom stílusát tekintve egy kicsit közelebb kerül a TikTokhoz. Valójában a Facebook Instagram-főnöke a tervezett változtatásokat a “komoly versenynek” tulajdonította, amit az olyan platformok jelentenek, mint a TikTok és a YouTube.
Legyünk őszinték, most nagyon komoly konkurencia van. A TikTok hatalmas, a YouTube még nagyobb, és rengeteg más feltörekvő is van.
Nem ez az első alkalom, hogy az Instagram lépett, hogy szorosabb versenytársa legyen a kínai tulajdonú TikToknak. 2020-ban a Facebook új Reels funkciót indított a platformon, amely átvette a TikTok rövid formátumú, hanggal és egyéb effektekkel ellátott videótartalmakra összpontosító tevékenységét.
Mi már nem egy négyzet alakú fotómegosztó alkalmazás vagyunk.