IThon.hu | Techben otthon vagyunk!

Indul a Facebook Live Audio Rooms

A Facebook Live Audio Rooms ma kezdi meg működését. A szobák létrehozásának és működtetésének lehetősége jelenleg csak a közszereplőkre és néhány magasan jegyzett Facebook-csoportra korlátozódik.

A beszélgetésekhez iOS vagy Android alkalmazással is csatlakozhatsz, de a szobák hostolásához iPhone felhasználónak kell lenned, mivel ehhez a Facebook iOS alkalmazása szükséges.

Set 2

A Clubhouse nevű audio chatplatform nagy vihart kavart, amikor az olyan prominens felhasználók, mint a Tesla alapítója, Elon Musk és a Facebook vezérigazgatója, Mark Zuckerberg elég érdeklődést keltettek ahhoz, hogy az iOS-alkalmazás több millió letöltést produkáljon. Sajnos az alkalmazás piacvezető pozíciója nem sokáig maradt töretlen, mivel a Twitter, LinkedIn, Facebook, Spotify és a Telegram mind kiszúrták a lehetőséget, hogy saját kínálatukkal ugorjanak be.

Az első hírek arról, hogy milyen lesz a Facebook Live Audio Rooms, februárra datálódnak, és a következő hónapban végzett reverse engineering már jó képet adott arról, hogy mit fogunk látni. Azt is megtudtuk, hogy a Facebook két másik audio terméken is dolgozik – köztük podcastokon.

Ma viszont a Facebook hivatalosan is elindítja ezeket a termékeket: az iOS-en az Egyesült Államokban elindul a Live Audio Rooms, kezdve a közszereplőkkel és a kiválasztott Facebook-csoportokkal, valamint az amerikai podcast-partnerek kezdeti csoportjának debütálásával.

A vállalat közlése szerint a Live Audio Rooms elérhetővé válik minden olyan ellenőrzött közszereplő vagy alkotó számára az Egyesült Államokban, aki jó kapcsolatban áll a Facebookkal, a csoportok esetében a funkció “több tucat csoporttal” indul meg.

Mindkét termék szélesebb körben elérhetővé válik az elkövetkező hetekben és hónapokban, ahogy egyre több ember, podcast és csoport kerül a rendszerbe. Addig is, az Egyesült Államokban a Facebook-felhasználók 100%-a képes lesz a héttől kezdve élő hangalapú szobákat és podcastokat hallgatni.

Kapcsolódó cikkeink

Többfrontossá válik az Apple és Meta közti háború

Anikó

Már több mint 10 milliárd dollárba került a social cégek számára az Apple adatvédelmi törekvése

Anikó

A névváltozással együtt kiszivárgott a Facebook okosórájának designja is

Anikó